perjantai 24. tammikuuta 2014

1 - Alotus-settii

Nyt lähti blogi käyntiin kovaa vauhtia c: Tai no aika hiljaista, koska mun kaviot ei ehdi näppäilemään kauheen nopeeta tahtii. Ja siis ette todellakaan usko, kauaks mä häärin tän ulkoasun kaa... Onneks noi kakskätiset autto... huh huh.. Tänään on remppa meidän tallissa ;) Sinne tehdään karsinat! 8 karsinaa päätyyn ja muutenki vähän muokkaillaan! Tää on tosi jännää, kun saadaan omat karsinapaikat. Niistä tulee semmoset, joiden oven voi avata ja ne on muutenki tosi ubeet B] kyllä kelpaa hymyillä joka ei ole mahollista, koska olen hepoinen..
No niin alkuturinat on turistu ja päästään vauhtiin;

Kuvassa kisojen ratapiirrustus ;)
Ensimmäiseksi meillä järjestetään huomenna isot talvikisat, jossa on viisi [5] esteluokkaa. Toivottavasti ei ole silloin kauhean kylmä hurrrrr... Onko teilläkin ollut kovat pakkaset? Ensin ei jouluna ollut lumihiutalettakaan maassa ja nyt tammikuussa tupruttaa lunta kovaa ja korkealta ja kaiken kukkuraksi pakkaset paukkuu -27 asteessa. Ei ole tämäntapaiseen kylmyyteen kyllä totuttu! Ja kyllä, teen siitä postauksen. Kisat alkavat kello 12 keskipäivällä ja ne pidetään meidän isolla kentällä. Tulossa paljon poneja meidän porukan lisäksi. En rupea laskemaan, mutta n. 30 ponia. Laitetaan ne kisakarsinoihin ja me sitten nännätellään niille meidän uusista karsinoista. Tarjolla on lämmintä glögiä, pipareita, pizzaa sekä karkkeja! Palkinto pysyy vielä yllätyksenä ;D



Toiseksi meille on muuttanu paljon heppoja niin on myös lähtenyt, sillä ponimäärää pitää harventaa. Näillänäkymin jäädään tallille tällä sakilla:
Kuvassa Nano
> Minä [eli Hössö]
> Ruffe
> Pihvi
> Nano
> Femma
> Jeba
> Nalle
> Hemppa

Mun paras kaveri on juuri muuttanut tamma M.V Natiqua eli Nano, joka on meidän tallin "pomo". Mutta sitten kolmanneksi kohtaan ;)

Kolmanneksi Vimpula aloitti vähän isomman projektin ja alkaa tekemään tallillemme vuonoheppaa, joka on todennäköisesti ori. Mutta jos poni menee Vimpulan mielestä pieleen tai jotain, niin se on menoa se ja poni pääsee kisapalkinnoksi. Taikka jos Vimpulalla on rahapula ja haluu myydä ton vuoniksen niin kans sitte ;]

Neljänneksi se on MORO ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hellou ! Minä ja minun blogitiimini vastaanotamme kaiken risuista ruusuihin. Kritiikkiä saa antaa ja otamme sen vastaan mielellämme, kunhan se on asiallista, Olen myös oppinut nauramaan asiattomille kommenteille kuten; 'nolis... sul on keppihevosiii :DD vähän LOL LOL LOL xDDDD". Siis miks tommosen kommentin lähettänyt on ees vaivutunu kommentoimaan keppariblogiin ? Mutta siis kommentoi vaan ;)